Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Σταύρος Κουρσακλής: Ευχαριστήριο


Σταύρος Κουρσακλής: Ευχαριστήριο

SHARE THIS
TAGS
Απόψε τα μεσάνυχτα, ολοκληρώνεται και επισήμως η σύντομη προεκλογική περίοδος προς τις εκλογές της 6ης Μαϊου. Η πρώτη προεκλογική περίοδος που έζησα “από μέσα”, ως υποψήφιος βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς. Νιώθω την ανάγκη λοιπόν να ευχαριστήσω ορισμένους ανθρώπους που σε αυτήν την πορεία ήταν δίπλα μου, ηθικά, πνευματικά και σωματικά.
Πρώτα από όλους, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με ακούσατε, δεχτήκατε να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε κουβέντες, να συμφωνήσουμε και να διαφωνήσουμε. Όλους εσάς που με δεχτήκατε στα σπίτια σας ή τους επαγγελματικούς σας χώρους, πήρατε το προεκλογικό μου φυλλάδιο και μου εκφράσατε την άποψή σας, θετική ή αρνητική.
Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου, που με βοήθησαν με την δημιουργία του προεκλογικού μου φυλλαδίου, των καρτών μου και γενικώς με οτιδήποτε τους ζήτησα, ώστε να μπορέσω να κάνω έναν αξιοπρεπή και λιτό προεκλογικό αγώνα, που όμως θα επικοινωνήσει τις θέσεις μου σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας.
Θέλω να ευχαριστήσω την Νομαρχιακή Επιτροπή της Δημοκρατικής Αριστεράς, που με τίμησε με την εκλογή μου στο ψηφοδέλτιο της Δράμας και που κατά την διάρκεια αυτής της προεκλογικής περιόδου κράτησε ίσες αποστάσεις από όλους τους συνυποψήφιούς μου. Αλλά να ευχαριστήσω και τον κάθε έναν από τους υπόλοιπους 4 συνυποψηφίους μου ξεχωριστά, οι οποίοι απέδειξαν πως μπορεί να υπάρξει ψηφοδέλτιο νίκης που θα λειτουργεί με συνεργασία και αλληλεγγύη και όχι με αλληλοσπαραγμό. Αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό πιστεύω πως θα ωθήσει τους Δραμινούς να εμπιστευθεί την ΔΗΜ.ΑΡ. και την Κυριακή το βράδυ θα εκλέξει έναν από τους 5 μας ως εκπρόσωπό τους στο Κοινοβούλιο.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τα τοπικά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, που με φιλοξένησαν, αλλά και αυτά που δεν με φιλοξένησαν, με την υπόσχεση πως στο μέλλον θα αναγκάσω τα τελευταία να προβάλουν και αυτά τις απόψεις μου. Και φυσικά, να ευχαριστήσω ξεχωριστά τους δημοσιογράφους που με προσκάλεσαν σε εκπομπές τους ή φιλοξένησαν στις στήλες τους τα άρθρα μου.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που με ανέχτηκε αυτές τις είκοσι σχεδόν μέρες και ειδικά την σύζυγό μου, που σεβάστηκε απολύτως την επιθυμία μου να συμμετέχω σε αυτόν τον αγώνα.
Στον δρόμο για τις 6 Μαϊου, γνώρισα ανθρώπους, άκουσα διαφορετικές απόψεις και έγινα σοφότερος σε σχέση με το τι ζητάει ο λαός από όσους εμπιστεύονται να τον εκπροσωπήσουν. Το μόνο που εγώ μπορώ να υποσχεθώ είναι πως, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα της κάλπης για εμένα, στις 6 Μαϊου δεν τελειώνει αυτή η διαδρομή. Στις 7 Μαϊου συνεχίζω τον αγώνα, στον οποίο σας ζητώ να είσαστε δίπλα μου.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη.
Στάυρος Κουρσακλής
Υποψήφιος Βουλευτής Δημοκρατικής Αριστεράς 
Ένας από εσάς…