Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Μια δήλωση του ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΣΤΑΝΑ σχετικά με το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο


ΤΡΊΤΗ, 23 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2011

Μια δήλωση του ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΣΤΑΝΑ σχετικά με το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο


 
Είμαι 30 χρόνια στη μέση εκπαίδευση. Ανήκω ένα χρόνο στις τάξεις της ΔΗΜ.ΑΡ.
Το κόμμα μου για τους δικούς του σεβαστούς λόγους καταψηφίζει το νομοσχέδιο για την Ανώτατη εκπαίδευση.
Εγώ θεωρώ ότι ζούμε την πρώτη σοβαρή προσπάθεια ώστε να σπουδάσουν τα παιδιά μας σε ένα σύγχρονο, δημοκρατικό και ελεύθερο από κομματικές αγκυλώσεις πανεπιστήμιο.
Θέλω να δηλώσω δημόσια ότι είμαι ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ αυτής της προσπάθειας και να εκφράσω τη διαφωνία μου με την πλειοψηφία της ΔΗΜ.ΑΡ.
Είμαι χαρούμενος που το νομοσχέδιο αυτό γίνεται νόμος του κράτους.
Ελπίζω το υπουργείο να εργαστεί σκληρά για την εφαρμογή του νόμου και να καταφέρει να κάμψει τις αντιστάσεις των αντίθετων δυνάμεων.

 Λεωνίδας Καστανάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: