Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

καλό καλοκαίρι

Δικαίωμα στη μοναξιά έλεγε κάποτε ένας φίλος μου. Δικαίωμα στη ζωή λέω σήμερα εγώ. Σιχάθηκα να ακούω και να διαβάζω οικονομικές αναλύσεις. Συνεχίζω να ζω σε μια από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου. Κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει μια βουτιά στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου,  να πιω ένα ουζάκι σε μια ψαροταβέρνα, να ερωτευτώ, να πιω μια κρύα μπύρα με τους φίλους μου, να διαβάσω ένα καλό βιβλίο, να δω με την παρέα μου μια ταινία σε θερινό κινηματογράφο, να ερωτοτροπήσω με την αγαπημένη μου, να , να ....
Αϊ σιχτίρ ...η ζωή συνεχίζεται και δεν θα πέσω σε μια κατάθλιψη που θα με εξοντώσει ψυχολογικά, και με λιγότερα λεφτά θα ζήσουμε, και θα ανακαλύψουμε νέους τρόπους αντίστασης και αλληλεγγύης, και θα  ξαναβρεθούμε με τους φίλους μας πιο απλά και λιτά ξεχνώντας το σαβουαρ βιβ, και την πλάκα μας θα συνεχίσουμε και όποιος δεν καταλαβάινει που πατά και που πηγαίνει θα το αντιληφθεί ....καλό καλοκαίρι..καλές διακοπές...καρπούζι και ντομάτα ..σανδάλι και αλμύρα ...αυτές είναι οι ευχές μας για όσους έπηξαν με το μεσοπρόθεσμο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: